Een bestelling plaatsen gaat gemakkelijk online. Binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail en een mail naar je klantenportaal. In het klantenportaal kun je o.a. je lopende orders, levertijden en retouraanvragen indienen en terug zien. We informeren je gedurende het hele proces zo goed mogelijk over wat je van ons mag verwachten rondom jouw bestelling. Natuurlijk kan het voorkomen dat je nog vragen hebt, dat is uiteraard geen enkel probleem. Onze specialisten staan je graag te woord via email, chat, whatsapp of telefoon. Ook ben je altijd welkom in onze winkel. Heb je vragen omdat je bijvoorbeeld zakelijk wil kopen, of ben je opzoek naar een product of dienst die je niet bij ons op de site kunt vinden? Ook dan staan onze experts klaar voor je.
We kennen een aantal levertijden waarin we producten versturen. Bij de producten/maten kun je de actuele levertijden zien.
We versturen met verschillende vervoerders zodat we een hoge leverzekerheid hebben en erg flexibel kunnen zijn. Hieronder vind je onze verzendvoorwaarden.
Het kan natuurlijk voorkomen dat het product dat je ontvangt, niet voldoet aan de verwachting. Of het nu de verkeerde maat, kleur, dikte, etc. is, is bijzaak. Ruilen of retourneren is bij ons geen probleem. Je kunt je ruiling of retour aanmelden via je klantenportal. Tijdens het aanmelden kan je kiezen of je het pakket op eigen gelegenheid retour wilt sturen of een retoursticker wilt ontvangen. De kosten voor een retoursticker bedragen € 2,99 en worden op je terugstorting ingehouden. Je kan je online bestelling ook ruilen of retourneren bij ons in de winkel.
Let op: wanneer je een artikel retourneert, vragen wij je vriendelijk om het product goed en stevig te verpakken, bij voorkeur in de originele verzenddoos of een vergelijkbare beschermende verpakking. Belangrijk: plak het retourlabel niet direct op de productverpakking (zoals de doos van het artikel zelf), maar altijd op de omdoos. Zo blijft het product netjes en kunnen wij het in goede staat verwerken. Indien het label op de productverpakking wordt verpakt, zullen we je retour niet verwerken en kan het geld niet worden teruggestort.
De link naar je klantenportaal heb je in een aparte email ontvangen op het zelfde tijdstip als je orderbevestiging. Kan je de mail niet terugvinden? Ga dan hier naar je klantenportaal. Log in met je email-adres en wachtwoord. Wachtwoord vergeten? Klik op de button Wachtwoord vergeten en je ontvangt een mail om deze te herstellen.
Laat je wetsuit of zwemvest letterlijk steken vallen? Is je funtube van zijn "opgeblazen gevoel" af? Of is je waterski in wrakhout veranderd? Laat het ons dan weten. We staan voor kwaliteit, gemak en plezier. Neem contact met ons op zodat we samen naar een juiste oplossing kunnen werken. De garantie op onze producten is meestal 1 of 2 jaar. Voor sommige producten geldt dat de fabrikant dit verlengd tot 5 jaar. Via je klantenportaal kan je een garantie aanmelden.
Wij zijn de online en offline winkel op het gebied van actieve watersport. Je vindt een gevarieerd aanbod aan nieuwste producten zoals wetsuits, wakeboards, de nieuwste zwemvesten, sups en meer. Bij ons vind je alles om je watersport met maximaal plezier en optimale veiligheid te beleven!